۱۲ جلسه دادگاه با ۲۰۰ شاهد در انتظار شکیرا

شکیرا باید ۲۰ ماه نوامبر ۲۰۲۳ به بارسلونا برگردد و در اولین جلسه تخلف مالیاتی خود حاضر شود. برای او ۱۲ جلسه دادگاه با ۲۰۰ شاهد پیش‌بینی شده است.

برای ماه نوامبر، دادگاهی در اسپانیا علیه شکیرا، خواننده کلمبیایی و همسر سابق جرارد پیکه، به اتهام کلاهبرداری مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی پیش‌بینی شده است.
منابع حقوقی امروز گزارش دادند که برای ۲۰ نوامبر در شهر بارسلون، جایی که شکیرا با جرارد پیکه، در آن زندگی می‌کرد، اولین جلسه دادگاه تعیین شده و قرار است ۱۲ جلسه به طول بینجامد و در آن ۲۰۰ شاهد نیز حضور خواهند داشت.

با این حال، اگر شکیرا، که دادستانی برای او هشت سال و دو ماه حبس و ۲۳.۸ میلیون یورو جریمه نقدی درخواست کرده، در آخرین لحظه از طریق وکلایش با دادستانی به توافق برسد، دادگاه می‌تواند کوتاه و جریمه نهایی نیز سبک‌تر شود.

دلیل پیش‌بینی شدن ۱۲ جلسه برای محاکمه علیه شکیرا، تعداد زیاد شاهدان پیشنهادی طرفین است که ۱۰۰ نفر از دادستانی ایالتی، حدود ۳۰ نفر از دادسرا و ۶۰ نفر از طرف متهم هستند. قاضی از طرفین خواسته تا در صورت امکان تعداد شهود برای تسریع روند کار کاهش پیدا کند.

در عین حال پیشنهاد شده است که شکیرا که اکنون در میامی (ایالات متحده آمریکا) زندگی می‌کند، تنها در جلسه‌ای که قرار است بیانیه وی در آن قرائت شود و نیز در روز آخر دادگاه حاضر شود.

دادستانی او را به جرم کلاهبرداری ۱۴.۵ میلیون یورویی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ متهم کرده است. وکیل شکیرا مدعی است که او تا سال ۲۰۱۴ اقامت خود در اسپانیا را اخذ نکرده بود و تأکید می‌کند که از سال ۲۰۱۱ این خواننده بیش از ۱۰۴ میلیون یورو مالیات در کشور‌های مختلف پرداخت کرده است.

برچسب ها: شکیرا ، پیکه ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار