۶۱ هکتار زمین از سوی بنیاد مستضعفان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن اختصاص یافت که زمینه ساز تسریع در ساخت پروژه ها می‌شود.

 ارسلان مالکی  سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن  در تفاهم نامه ای با بنیاد مستضعفان  در راستای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن گفت:  اراضی اختصاص یافته از سوی بنیاد مستضعفان در ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر اهواز استفاده خواهد شد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه بیشترین نیاز کشور به مسکن در کلانشهرها وجود دارد، افزود: امضای این تفاهم‌نامه در راستای جبران این عقب ماندگی است. 

 همچنین مالکی، تفاهمنامه دیگری برای ساخت مسکن کارگران صنایع منعقد کرد و گفت: از تمامی ظرفیت های قانونی موجود برای تامین مسکن پرسنل این واحدهای صنعتی بهره گرفته شده است.

او گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در آغاز سال به کارگزاران دولتی، امسال با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود سعی در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن خواهیم داشت. 

مالکی  افزود: براساس تفاهم‌نامه مشترک ما با این شرکت‌های صنعتی مقرر شده این شرکت‌ها اطلاعات کارکنان واجد شرایط برای دریافت مسکن، تامین مالی در قالب آورده این افراد، تسهیل امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط و مدیریت فرایند ساخت واحدهای مسکونی از مرحله آماده سازی تا تحویل واحدها را بر عهده داشته باشند.

وی در تشریح تعهدات سازمان ملی زمین و مسکن در این تفاهم‌نامه نیز اظهار داشت: واگذاری زمین مسکونی، کمک به دریافت مجوزهای لازم برای الحاق زمین‌ها به محدوده، پالایش اطلاعات و احراز شرایط اولیه پرسنل شرکت‌های تجاری از جمله تعهدات سازمان ملی زمین و مسکن برای اجرای این تفاهم‌نامه است. 

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن افزود: نمایندگان طرفین تفاهمنامه به زودی برای تشکیل کارگروه اجرایی این توافق معرفی خواهند شد. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار