خبرنگاری که علیرضا دبیر از او خواست مجمع انتخابات ریاست هیئت کشتی مازندران را ترک کند می‌گوید: از کلام من برداشت درستی نشد.

مجمع انتخابات ریاست هیئت کشتی مازندران امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد , دبیر در بخشی از سخنان خود گفت: صحبت از کشتی مازندران در استان زیره به کرمان بردن است و من از سال ۶۷ با مازندرانی‌ها زندگی می‌کنیم.

او در ادامه سخنانش گفت: کاملا لهجه مازندرانی را می‌فهمم و حتی می‌توانم صحبت کنم و حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم این موضوع را می‌دانند.

یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه در میان این صحبت علیرضا دبیر جمله‌ای می‌گوید که رئیس فدراسیون از او می‌خواهد از جمع عذرخواهی کند و  در ادامه از او می‌خواهد محل مجمع را ترک کند.

این خبرنگار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  می‌گوید: از صحبت من برداشت درستی نشد.

او افزود: زمانی که علیرضا دبیر گفت من حتی می‌توانم مازندرانی صحبت کنم من گفتم "خوبه مسخره نکنیم" که به نظر اینگونه شنیده شد که من گفتم "مسخره نکنید"

برخی خبرنگاران حاضر در این مجمع نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگار جوان گفتند وقتی علیرضا دبیر گفت زبان مازندرانی را بلد است و حتی می‌تواند صحبت کند خبرنگار با لحن پرسشی گفت دارید مسخره می‌کنید؟ که دبیر گفت نه چه مسخره‌ای مگه من شوخی دارم ...

توضیح روابط عمومی فدراسیون در مورد حاشیه به وجود آمده در مجمع انتخابی هیئت کشتی مازندران

روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حاشیه به وجود آمده در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران توضیحاتی را به جهت تنویر افکار عمومی ارائه داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حضور خبرنگاران در مجامع انتخاباتی با موافقت رئیس مجمع انجام می‌شود و شاهد این بوده ایم که مجامع انتخابی ورزشی نیز در گذشته بدون حضور اصحاب محترم رسانه برگزار شده است.

با توجه به اهمیت مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان مازندران و حسن نیت فدراسیون کشتی، به منظور احترام به جایگاه مهم اصحاب رسانه و اطلاع رسانی صحیح در کشتی کشور، رئیس فدراسیون کشتی بعنوان رئیس مجمع اجازه حضور خبرنگاران در این مجمع را داد و تصاویر، فیلم ها، اخبار و مصاحبه‌هایی که از سوی رسانه‌های مختلف منتشر شده حاکی از این موضوع است.

شایان ذکر است که در این مجمع تعداد بالایی از خبرنگاران حضور داشته اند و در امر اطلاع رسانی صحیح و درست اخبار و وقایع نیز رسالت خود را به خوبی انجام داده اند.

اما این موضوع که در حین صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی که مورد تأیید جمع کشتی گیران ملی پوش حاضر در مجمع نیز بوده است، خبرنگاری که در حوزه‌ی ورزشی نیز فعالیت ندارد، به یک باره درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون جمله‌ای خارج از عرف را بیان داشته و در ادامه آن نیز دلیل این کار خود را با یک جمله‌ی غیر محترمانه تکمیل کرده است، قطعا در شأن اعضای حاضر در مجمع و کشتی کشور نبوده و رئیس مجمع بعنوان نماینده جامعه بزرگ کشتی از اختیارات قانونی خود استفاده نموده و مانع از ادامه حضور فرد توهین کننده در مجمع شده است.

خاطرنشان می‌سازد، فدراسیون کشتی همواره اصحاب محترم رسانه را بعنوان یک بازوی پرتوان برای پیشرفت کشتی کشور در دنیا می‌داند و در تمامی برنامه ها، مسابقات، اردو‌ها و مراسمات میزبان این عزیزان بوده و از حضور حداکثری آن‌ها استقبال نموده است.

مگو آن سخن کاندرو سود نیست *** کزان آتشت بهره جز دود نیست

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zeous
۰۸:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
نتیجه مسئولیت دادن به ادمهای بی لیاقت و بی تربیت و مغرور که از بالا به همه نگاه میکنند. ایشون بنظرم ثبات شخصیتی ندارند. کاملا مشخصه. سر یه جلسه نماز میخونه وسط صحبتها. یه جلسه خودش شوخی میکنه و خبرنگار رو بیرون میکنه. در جوابم میگه حرف بی ربط زد.. خودشون ماشالله حرف باربط میزنن..
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
دبیر با مردم ومخلفانش لج بازی میکنه واین نشان از این است،که برای این پست باید رسول خادم رو بیارن
Iran (Islamic Republic of)
Abbas
۲۳:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار درست و بجایی بود
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد...
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۹:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
دبیرماکه این باشه وای به دانش آموزانمون
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۲۲:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای دبیر داره به انتها نزدیک میشه.غرور و تکبر الکی و بی تدبیری محض
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۲۲:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای دبیر داره به انتها نزدیک میشه.غرور و تکبر الکی و بی تدبیری محض
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۳:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تختی یخ فروش بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
نان به نرخ روز خور.یشتر ازین از این اقا انتظار نمیرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دبیر بی تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار بسیار درستی کرد،هر چیزی زمان و مکان خودش باید جواب داده شود نه اینکه بذارن خوب خوراک رسانه های داخلی و خارجی بسه بعد به فکر بیفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حالا یکی خامی کرد، بزرگوار باید ببخشه برادر
آخرین اخبار