مدیر بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: آمار پرداخت تسهیلات در حوزه بخش کشاورزی این استان برای سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که نسبت به سال‌های گذشته با ۸۰ درصد رشد همراه بوده ایم.

 شهروز موذن مدیر بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان در نخستین شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در حوزه اعتبارات هزینه‌ای سازمان با ۳۳ درصد افزایش روبرو بودیم که این میزان اعتبار برای سازمان نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل چشمگیر بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه اعتبارات ۲۰ میلیون تومانی به هر فرد برای خسارت خشکسالی با پنج بانک عامل استان قزوین همکاری و هماهنگی صورت گرفته تا درصورت نیاز مورد استفاده بهره برداران قرار گیرد.

موذن بیان داشت: سال گذشته با کمک اعتبارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان قزوین ۳۲ طرح آب و خاک افتتاح و به بهره برداری رسید که باید از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده کرد.

این مسئول تصریح کرد: از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتباری که در سفر رییس جمهوری به استان قزوین مصوب شده بود، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه طرح‌های آب و خاک است که اهمیت این بخش را نشان می‌دهد.

مدیر بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: به بخش‌های متعدد سازمان جهاد کشاورزی ابلاغ شده تا برای جذب اعتبارات اهتمام ویژه‌ای لحاظ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار