معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی امسال در طرح پویش هلال رحمت رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.

آقای شهودی گفت: در ایام ماه رمضان امسال در طرح پویش هلال رحمت با شعار نوروز نوعدوستی و رمضان مهربانی تعداد ۹۶۶۲ بسته معیشتی و ۲۴۰ بسته غیرمعیشتی تهیه و در میان جوامع هدف استان آذربایجان شرقی توزیع شد.

وی افزود: بیش از ۱۶ هزار نفر در محلات کم برخوردار ۲۰۲۰ و مناطق محروم استان نیز از خدمات داوطلبان در قالب ۵۲ فقره سفره مهربانی و پخت و پز و توزیع غذای گرم بهره‌مند شدند که ارزش ریالی این خدمات بیش از ۶۸ میلیارد ریال برآورد شد. 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی به منابع تامین سفره‌های مهربانی و بسته‌های معیشتی اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از این بسته‌ها از محل کمک‌های خیرین و داوطلبان تامین و بخش دیگری نیز از محل فروش اقلام بلااستفاده و با اخذ مجوز از مبادی مربوطه و بخش دیگر از محل موجودی امداد و نجات استان و مشارکت خانه‌های هلال در چرخه توزیع تامین شد. 

آقای شهودی اضافه کرد: در اجرای طرح هلال رحمت امسال بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از داوطلبان ، خیرین و کارکنان هلال احمر استان مشارکت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.