مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: با ابلاغ دستورالعمل نحوه شناسایی املاک دولتی از ظرفیت گزارش‌های مردمی با اعطای پاداش در اجرای این طرح استفاده می‌کنیم.

 امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین  گفت: با تنفیذ دستورالعمل نحوه شناسایی املاک دولتی برای تسریع در این کار با استفاده از ظرفیت گزارش‌های مردمی و اختصاص پاداش متطرف امیدواریم این طرح بخوبی و بسرعت اجرایی شود.

وی درخصوص جزئیات این طرح افزود: در اجرای جزء (۲) بند (ز) تبصره (۱۱) قانون بودجه سال جاری دستورالعمل مورخ ۲۵ خرداد سال ۱۴۰۱ در خصوص نحوه شناسایی املاک دولتی با استفاده از ظرفیت گزارش‌های مردمی و اختصاص پاداش متعارف برای اجرا در سال جاری تنفیذ شده است.

خلیلی خواه تصریح کرد: همچنین بر اساس جز (۴) بند (ب) دستورالعمل یادشده کمیته‌ای با عضویت خزانه دار کل کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه، ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارتخانه، رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت (دبیرکل) تشکیل می‌شود که پس از بررسی مدارک پرونده نسبت به تعیین مبلغ پاداش بر اساس گزارش دبیر کمیته و مدارک و مستندات موجود برای استان‌های اقدام شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین یادآورشد: بر اساس این ابلاغ میزان پاداش برای استان تهران مبلغ ۵ هزارم و برای سایر استان‌ها مبلغ یک صدم ارزش معاملاتی منطقه‌ای املاک (موضوع ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم) حداکثر تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است.

خلیلی خواه بیان کرد: پاداش معرفی کنندگان املاک در اختیار سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت‌ها و بانک‌های دولتی نهاد‌های عمومی غیر دولتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی به دلیل همکاری در تکمیل بانک‌های اطلاعاتی ۱۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.

این مدیر اظهارامیدواری کرد با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و گزارش‌های مردمی بتوان با مولد سازی و تزریق اعتبارات حاصل از آن در تکمیل طرح‌های نیمه تمام و یا بهینه سازی سرمایه‌های راکد مانده مسیر توسعه استان هموار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار