۱۷ هزار و ۶۶۴ مورد اشتغال از پارسال تاکنون از سوی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در سامانه رصد ثبت شده که افزایش ۳۷.۵ درصدی داشته است.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه از پارسال تاکنون ۱۷ هزار و ۶۶۴ اشتغال در قالب ۱۶۶ دستگاه در سامانه رصد ثبت شده است، گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۷۷۹ تعهد اشتغال برای استان پیش بینی شده بود.

او از افزایش ۳۷.۵ درصدی ثبت اشتغال خراسان جنوبی در سامانه رصد خبرداد و  افزود: خراسان جنوبی رتبه دوم کشور در ثبت اشتغال  را کسب کرده است.

اشرفی با اشاره به فعالیت ۳۵ دستگاه اجرایی در بحث تحقق و تعهد اشتغال عنوان کرد: شهرستان سرایان با بیشترین میزان تحقق، رتبه اول را در استان کسب کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: از محل اشتغال پایدار روستایی تاکنون به ۳ هزار و ۱۴۹ طرح با پیش‌بینی اشتغال برای ۷ هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی نیز ۷ دستگاه اجرایی موظف به صدور مجوز‌ها هستند که یکی از اقدامات انجام شده پارسال، کاهش زمان صدور مجوز‌ها بود.

اشرفی با بیان اینکه تأکید وزارتخانه بر حمایت از طرح‌های پشتیبان است، اظهار کرد: مبلغ تسهیلات به میزان ۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل وزارتخانه اعلام و به استان ابلاغ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار