با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ایستگاه بازرسی میمند در محور یاسوج ـ اصفهان احداث می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : اعتبار ساخت ایستگاه میمند تخصیص یافته است و منتظر اقدامات نیروی انتظامی برای احداث آن هستیم .

احمد زاده در مراسم معرفی دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: این اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان تخثیص یافته است

معاون اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور هم در این مراسم با اشاره به برنامه های پیشگیرانه و افزایش تاب آوری خاطرنشان کرد: امسال در ۱۸ منطقه دانشگاهی کشور برنامه کاهش رفتاری پرخطر را پیاده کرده ایم و این برنامه استمرار خواهد یافت.

عسکری با اشاره به اجرای پروژه یاری‌گران زندگی در محیط های مختلف کار و آموزشی تصریح کرد: طرح یاریگران روستا در پنج استان کشور بصورت آزمایشی اجرا شده و قرار است در ۳۰ درصد روستاهای کشور که شناسایی شده اند، کانون یاریگران، مردم پایه و مشارکت محور تشکیل شود.

 جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: طی سال گذشته در هزار و ۱۱۱ مدرسه و هفت مرکز تولیدی استان طرح یاریگران زندگی اجرا شد.

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۹۰۰کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷درصد افزایش نشان می دهد.

سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت افزود: طی این مدت خودروهای توقیفی ۹۲ درصد و باندهای متلاشی شده ۵۰ درصد افزایش داشت.

 در پایان این مراسم حسین اسماعیلی به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات ناصر رضایی، دبیر پیشین این شورا تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.