پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی‌ها داستان‌هایی که به ذهنشان می‌رسد را بیان می‌کنند و می‌خواهند موفقیت یک تیم را لوث کنند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات امید نورافکن مبنی بر اینکه داوری‌ها به نفع پرسپولیس است، اظهار کرد: نه، اصلا چنین چیزی نیست. بعضی‌ها داستان‌هایی که به ذهنشان می‌رسد را بیان می‌کنند و می‌خواهند موفقیت یک تیم را لوث کنند. اگر سپاهانی‌ها  تیم ملوان را می‌بردند دیگر بحث داوری را پیش نمی‌کشیدند. آن‌ها نتوانستند حریف خود را شکست بدهند فقط خودشان را توجیه می‌کنند.

او درباره اینکه شانس قهرمانی کدامیک از تیم‌های بالانشین بیشتر است، بیان کرد: به نظرم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است چرا که یک امتیاز بیشتر از تیم سپاهان دارد.  این تیم باید تلاش کند تا ۳ بازی خود را ببرد تا قهرمان شود و اگر غفلتی داشته باشد عقب می‌افتد و قهرمانی را از دست می‌دهد. به طور کلی سرخپوشان محکوم به برد در ۳ بازی پایانی هستند.

او ادامه داد: هر ۳ تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال با تیم‌های پایین جدول بازی دارند و بازی کردن با چنین تیم‌هایی سخت است. تیم سپاهان هفته بعد با تیم نفت مسجد سلیمان بازی دارد و دیدار راحتی ندارد چرا که تیم نفت مسجد سلیمان احتمال سقوطش به لیگ دسته یک زیاد است و همه تلاش خود را می‌کند تا امتیاز از حریف اصفهانی خود بگیرد. به هر حال هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید حریفان رودرروی خود را از پیش رو  بردارد.  

درخشان درباره اینکه احتمال تبانی در بازی‌های پیش رو وجود دارد، گفت: نه، تیم‌های بالای جدول با تیم‌هایی بازی می‌کنند که خطر سقوط دارند و این تیم‌ها دست و پا می‌زنند که در لیگ بمانند به همین علت اصلا تبانی در این بازی‌ها رخ نمی‌دهد و از آن طرف تیم‌های بالانشین هم می‌دانند که اگر لغزش داشته باشند قهرمانی را از دست می‌دهند.

او درباره اظهارات ساپینتو مبنی بر اینکه داوری‌ها به نفع تیم پرسپولیس در دربی بود، گفت: ما ساپینتو را می‌شناسیم. او با جار و جنجال در لب خط می‌خواهد امتیاز بگیرد. آقای ساپینتو! تیمت یک موقعیت گلزنی در دربی نداشت تا حداقل گل تساوی را بزند در حالی که تیم پرسپولیس با تدبیر  و با برنامه بازی کرد و فوروارد‌های استقلال را از کار انداخت و با شایستگی بازی دربی را برنده شد. ساپینتو بعد از بازی هم به سمت داور مسابقه رفت و اعتراض کرد در حالی که تیمش بد بازی کرد و نتیجه را از دست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.