مسئول دفتر منطقه‌ای رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب در ایران از برگزاری رویداد روز جهانی چوب با حضور هنرمندانی از ۱۵ استان کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

علیرضا باوندپور مسئول دفتر منطقه‌ای رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب در ایران گفت : هنرمندان زیادی از سراسر کشور در خواست حضور در رویداد چوب کرمانشاه را دارند.

وی افزود: امسال این رویداد با حضور نمایندگان ۱۵ استان و ۱۵ هنرمند از استان کرمانشاه در مجموعه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان برگزار می‌شود.

مسئول دفتر منطقه‌ای رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب در ایران تصریح کرد: در صورت مساعدت مسئولین استان دفتر بین‌المللی روز جهانی چوب این آمادگی را دارد تا هماهنگی لازم برای حضور هنرمندان از پنج کشور را در کرمانشاه فراهم کند.

باوندپور با اشاره به اینکه تاکنون رویداد روز جهانی چوب به صورت بین‌المللی در خاورمیانه برگزار نشده است، گفت: در صورت همراهی مسئولین این رویداد می‌تواند به اولین رویداد بین‌المللی چوب در خاورمیانه تبدیل شود.

وی بیان کرد: تم جهانی رویداد امسال به میراث‌فرهنگی اختصاص یافته است و این یک فرصت بسیار مناسب برای معرفی کرمانشاه است.

مسئول دفتر منطقه‌ای رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب در ایران خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار با حضور کودکان بازی بومی محلی ترخون بازی به‌عنوان یکی از آیتم‌های این رویداد انجام می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.