معاون جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه شبانه ۸۰ تن مرغ در لرستان کشتار می‌شود گفت: در استان کمبود مرغ و افزایش قیمت نداریم.

حسین میردریکوند معاون جهاد کشاورزی لرستان در رابطه با وضعیت بازار مرغ در استان لرستان اظهارداشت: کمبود مرغ به دلیل التهابی بود که در بازار کشور به وجود آمد، اما در این رابطه وضعیت لرستان نسبت به سایر استان‌ها بهتر بود.

او با بیان اینکه شبانه ۸۰ تن مرغ در لرستان کشتار می‌شود افزود: گوشت گرم با قیمت هر کیلوگرم ۶۸ هزار تومان در بازار موجود است و کمبود نداریم.

معاون جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: به منظور مدیریت توزیع مرغ در استان، فروش آن به صورت پیامک انجام می‌گیرد به‌طوری که به ازای هر پیامک ۵ کیلوگرم مرغ تحویل داده می‌شود و افراد با همان شماره همراه نمی‌توانند تا سه روز خرید مرغ داشته باشند.

او با بیان اینکه هم اکنون مرغ مورد نیاز مردم استان لرستان تامین است بیان کرد: برای مرغ افزایش قیمت نداریم.

میردریکوند در رابطه با وضعیت بازار گوشت قرمز در استان نیز گفت: قیمت گوشت قرمز ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است و در بحث تولید استان وضعیت مطلوبی دارد.

او تصریح کرد: برای تامین نیاز‌های گروهی یا عمده اگر تقاضا داشته باشیم می‌توانیم کشتار گوساله گرم روز را بدون استخوان و چربی با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار تومان عرضه کنیم.

 

برچسب ها: مرغ ، جهاد کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.