شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۴۲۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۸۸ واحدی ایستاد.

چهارشنبه (۶ اردیبهشت) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۸۹۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۸۱۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۴۲۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۸۸ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۱ هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان رسید. «نوری»، «فملی» و «خودرو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «پی باد»، «خساپا» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۵ هزار و ۵۸ واحدی روی پله ۷۸۶ هزار و ۴۹۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۷ هزار و ۹۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۳۴۹ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۲۲۵ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۷۴۳ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۶ هزار و ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۹۴۲ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های ثبهساز، چدن، واتی بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بنیرو، ختور و کمنگنز بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های زکشت، چخزر و مفاخر بیشترین افزایش قیمت و سهام کتوکا، افرا و غمینو بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، سیر و پی باد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و سیر در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات واعتماد و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، اوصتا و آوند در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های پترول، خساپا و خودرو بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها پترول، خساپا و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کوثر بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
خودرو با شاخص دو میلیون قیمتش بالای هزار تومن بود
با شاخص بالای دو میلیون و 300 هزار واحد زیر 400 تومن !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
خودرو و خساپا با شاخص دو میلیون سه سال قبل بالای هزار تومن قیمت شون بود
الان نمیذارن حتی به 400 تومن خالی برسه قیمت شون !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
بورس تنها جایی هست که همیشه جلوی رشدش رو میگیرن ..
با این پول افراد حقیقی که داره وارد میشه میتونن شاخص رو ببرن بالای 3 میلیون ...
ولی چندین روزه فروش سنگین دولت و حقوقی ها این اجازه رو نمیده
مطمئن باشید این فروش های سنگین بازم مردم رو بی اعتماد و نگران میکنه و ریزش بورس شروع میشه دوباره
آخرین اخبار