دارک ربل در زمان معرفی خودروی جدید کوپرا تاواسکان به عنوان کانسپتی هولوگرامی معرفی شد و از طریق متاهایپ کوپرا در متاورس میتوان آن را پیکربندی کرد.
در واقع ما با یک کانسپت برجسته روبرو هستیم، خودرویی که از خطوط تیز و نمایی برجسته سود میبرد و تناسبات یک خودروی اسپرت را در قالب محصولی شوتینگ بریک به نمایش میگذارد. کاپوت طویل و کابین متمایل به سمت عقب نیز نقش مهمی در خلق یک خودروی اسپرت کلاسیک، اما مدرن بازی میکنند. علاوه بر این کوپرا تأکید زیادی روی ماهیت اسپرت کانسپت دارک ربل دارد و یک بخش مرکزی خاص نیز وجود دارد که نمای جلو و عقب خودرو را به هم متصل میکند و نتیجه نهایی نیز ایجاد ظاهری شبیه بوگاتی ویرون و شیرون است.
داخل کابین محصول دیجیتالی کوپرا صندلیهای اسپرت گیرا و فرمان و شیفتر متمایزی هستیم که انسان و ماشین را به یکدیگر مرتبط میکنند؛ به عبارت دیگر طراحی دارک ربل به گونهای بوده که جذابیت زیادی برای گیمرها و رانندگان جوان داشته باشند و با توجه به معرفی این کانسپت در متاورس میتوان گفت هدف از نمایش آن جلب نظر افراد زیر ۳۰ سال بوده است. صحبت از متاورس شد و باید گفت پیکربندی به اصطلاح هایپر کوپرا سه نوع محیط را ارائه میکند که کاربران میتوانند این کانسپت را باب میل خود طراحی کنند.
همهچیز بسیار آیندهنگرانه به نظر میرسد، اما با توجه به سابقه جذاب کوپرا در تبدیل محصولات استاندارد سئات به خودروهایی اسپرت شاید در آینده چنین کانسپتی نیز راهی جاده شود. از نظر مشخصات باید گفت کوپرا به چیزی اشاره نکرده، اما با توجه به اینکه دارک ربل میتواند روزی به عنوان خودروی الهامبخش این برند تولید شود بنابراین انتظار میرود قدرتی بیشتر از مدل تاواسکان VZ داشته باشد. تاواسکان VZ از ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۶۷۹ نیوتون متر قدرت سود میبرد.