مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت راه‌های منتهی به مرز خسروی برای سفر به عتبات عالیات، گفت : اصلی‌ترین قطعه اتصال دهنده به ورودی جاده قصرشیرین به خسروی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در عملیات روسازی بتی در دست اجرا است.

مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : مناسبت‌ترین مرز‌های کشور در همسایگی کشور عراق و تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات به لحاظ زیرساختی در استان کرمانشاه قرار دارد.

وی ادامه داد: چهار محور باند رفت و برگشت به این مرز را داریم که به دنبال مسیر ۶ خطه هستیم که شامل قطعات ۹ و ۱۰ بزرگراه اسلام‌آباد غرب به قصرشیرین و مرز خسروی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قطعات ۹ و ۱۰ باقی‌مانده و سایر قطعات تمام چهار خطه است، اما قطعه ۱۰ ب که اصلی‌ترین قطعه اتصال دهنده به ورودی جاده قصرشیرین به خسروی است در حال حاضر با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در عملیات روسازی بتی در راستای دوام و کیفیت بیشتر، در حال انجام است.

وی افزود: ۲۵ درصد باقی‌مانده به صورت یک لایه ۵ تا ۶ سانتی‌متری از آسفالت برای مناسب‌سازی سطح سرویس در راستای تردد خودرو‌ها انجام خواهد شد و سپس به بهره‌برداری خواهد رسید.

 آهکی تصریح کرد: علاوه بر آن، تقاطع نفت‌آباد در محل انتهایی جاده قصرشیرین و اتصال به جاده خسروی به طول ۴.۵ کیلومتر را در دست اجرا داریم و قطعا در اربعین سال جاری این دو قطعه به بهره‌برداری خواهد رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.