مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: چهار واحد در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان به مساحت ۴.۴ هکتار آماده بهره برداری شد.

مجید اسماعیلی  مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: چهار واحد در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان آماده بهره برداری شد و در حال حاضر ۳۰ واحد گلخانه در شهرک گلخانه‌ای نودهک با پیشرفت فیزیکی بین ۱۰ تا ۹۰ درصد در حال احداث است.

وی اظهار کرد: فاز نخست شهرک گلخانه‌ای نودهک در شهرستان تاکستان در ۷۰ هکتار آماده سازی و به سرمایه گذاران واگذار شده است.

این مسئول گفت: پیش بینی می‌شود با راه اندازی واحد‌های گلخانه‌ای در فاز اول شهرک گلخانه‌ای نودهک برای ۵۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شود.

اسماعیلی افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم در فاز دوم شهرک گلخانه‌ای نودهک به ویژه تامین آب مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاران در این مکان و پیگیری برای تخصیص منابع ملی و استانی پیش بینی شده در این رابطه با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: از آنجا که توسعه کشاورزی مدرن و صرفه جویی در مصرف آب بخش زراعت از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود، آماده سازی اراضی فاز دوم شهرک گلخانه‌ای نودهک به مساحت ۵۰۰ هکتار از اولویت‌های این شرکت و جهاد کشاورزی استان قزوین به شمار می‌رود.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار با ۴۸۹ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار