مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری از راه اندازی کارگاه‌های توان افزایی و اشتغالزایی بانوان در استان و شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: احداث پارک بانوان شهرستان نیز از مصوبات سفر رییس‌جمهور در دستور کار قرار دارد.

زهرا حبیبی در جمع بانوان نخبه شهرستان کوهرنگ گفت: استان ما از زنان توانمند و نخبه بسیاری برخوردار است که دوشادوش مردان در پیشبرد بهتر امور استان می‌توانند موثر واقع شوند از همین رو پیشنهاد می‌شود ضمن اینکه به این قشر به عنوان بازوی مشورتی نگاه شود بلکه از ظرفیت آن‌ها در پست‌های مدیریتی نیز استفاده شود.

وی ادامه داد: هدف همگان، رشد و توسعه استان و خدمت‌رسانی به مردم است از همین رو در این میان باید از همه ظرفیت‌های دولتی، مردمی و بخش خصوصی استفاده شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، پیشبرد هدفمند برنامه‌ها با توجه به اسناد بالادستی را محور فعالیت‌های این دفتر عنوان کرد و گفت: در همین راستا هفت کارگروه از جمله کارگروه فرزندآوری و جوانی جمعیت، کسب و کار پایدار برای زنان و عفاف و حجاب تشکیل شده است.

حبیبی با تاکید بر تقویت تعامل شهرستان‌ها با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، خاطرنشان کرد: تقویت تعامل و پیگیری مطالبات و دغدغه‌ها می‌تواند در اجرای امور راهگشا باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تشکیل تاق فکر در شهرستان از جمله کوهرنگ، خاطرنشان کرد: با تشکیل اتاق فکر می‌توان ایده‌پردازی و تعامل بیشتری بین بانوان ایجاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کهرنگی
۱۳:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهرداری شهرستان کوهرنگ بفکر ساخت ورزشگاه و ورزش سوارکاری و تیراندازی و اسکی و اسکیت بانوان هم باشد
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۸:۱۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
ورزشها و ورزشگاه های مخصوص بانوان هم باید در این شهرستان پهناور برای بانوان ساخته و به بهره برداری برسد تا رشد ورزش بانوان شهرستان کوهرنگ را هم در همه زمینه ها شاهد باشیم
آخرین اخبار