پیگیری ماجرای فوت یک نوزاد تازه متولد شده + فیلم

ماجرای فوت یک نوزاد حاشیه ساز شد.

اخیرا خبری مبنی بر فوت یک نوزاد منتشر شده است که پیگیری این مساله را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۲۱:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
سلام متاسفانه تا دلتون بخواد هست همچنین موردهابی?
من یک پدر داغ هستم که 20 تیر سال 1402 توی یه بیمارستان فوق تخصصی شخصی به اسم بیمارستان دکتر میر در شیراز با هزار تا آرزو خانمم رو پس از تحمل ۹ ماه بارداری بردم بیمارستان تا عمل کنه اما پس از عمل جراحی و تحویل نوزاد ام و آوردنش توی بخش به دلیل عدم حضور پزشک متخصص اطفال و عدم اطلاع بخش اتاق عمل و تعلل در رسیدگی به نوزاد بعد از ۴ ساعت جنازه کودک رو بهم تحویل دادند. الان ۷ ماهه من موندم یه داغ بزرگ و یه همسره افسرده توی خونه.
متاسفانه به بالاترین مراجع شکایت کردم. تمام مدارک ام کامل بود که نشان میده هم مادر و نوزاد هیچ گونه مشکل نداشته اند. به دلیل نبود پزشک و نداشتن امکانات درست در بیمارستان نوزاد تلف شد. الان هم هیچ ارگانی جواب گو نیست و چشم شون رو رو پرونده و تمام مدارک بستن .
هیچ وقت خودم رو نمی بخشم که نتونستم ازش مراقبت کنم.
کاش کاش به حرف اقوام گوش میدادم و نوزاد رو کالبد شکافی نمی‌کردم . واقعا برا این مسیولین متاسفم
واگذار میکنم به اون خدای بالا سر خودش شاهد و ناظر هست
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۶:۲۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : اون کادر درمانی بیمارستان بلاشک مقصر هستند باعث فوت نوزاد شدند و باید دیه یک انسان کامل بالغ را به پدر مادر داغ دار عزادار نوزادشان بدهند چرا که به اذن الله یه بار دیگر هم نوزاد با دیدن پدرش زنده شده و دوباره این کادر پزشکی نالایق بی عرضه نابلد باعث کشته شدن و فوت شدنش شدند و باید این کادر درمانی رو اخراج کنند بفرستنشون اکابر کلاسهای نهضت سواد آموزی از صفر بشینند درس بخونند نه با پارتی بازی هزاران شامورتی بازی بروند مدرک پزشکی بگیرند و بخاطر بی عرضگیهاشون نالایقیهاشون در بیمارستانها بجای نجات جان انسانها انسانها رو بکشند بعدشم بگن کاری از دست ما ساخته نبود !!!! زکییییییییی بیشین بینم باااااااااا بروووووو خودتی افتااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید. التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
بیمارستان ها علنا سلاخ خونه هستن
چندین مورد سراغ دارم که طرف سرحال ،با پای خودش رفته بیمارستان پس فردا جنازه شو اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
جو نده بابا.