مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اهتمام ویژه مدیران استانی و شهرستانی را در برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی امام رضا (ع) مؤثر دانست.

طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر لزوم اهتمام ویژه مدیران استانی و شهرستانی برای برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خواستار مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی فرهنگی شد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج سیره ائمه (ع) گفت: بیستمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در موضوعات گوناگون و با سلایق مختلف برای همه گروه‌های سنی در حال برگزاری است و اهتمام ویژه مدیران استانی و شهرستانی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی مناسب می‌تواند در برگزاری ویژه این جشنواره معنوی مؤثر باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن آن در جامعه، جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را فرصتی مناسب برای ورود اقشار مختلف جامعه به عرصه کتاب‌خوانی به ویژه آشنایی با سبک و سیره معصومین (ع) عنوان کرد و افزود: هم‌افزایی تمامی ادارات و دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های اجرایی فرهنگی در استان به منظور جلب مشارکت حداکثری همشهریان در جشنواره، امری مؤثر و ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.