دو مازندرانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان جان باختند.

۲۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۲۴ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

هم اکنون ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۱۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

در این مدت ۲ مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت رسید.

بستری ۱۷ بیمار جدید
دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۷ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۲ نفر از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه ۵۱ نفر است که ۱۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

دکتر فرهاد غلامی افزود: شبانه روز گذشته، ۲ مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه به ثبت رسید.


بستری شدن ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بابل
دکتر سیدعلی مظفرپور رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۲ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

اکنون ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا، اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند و در این مدت موردی از فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های این دانشگاه به ثبت نرسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار