معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مدیران کم کار در خوزستان برکنار می‌شوند.

عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به اجرای ابرپروژه‌های کشور در خوزستان بر ضرورت انعکاس دستاورد‌های دولت به مردم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: باید با این اقدام تلاش کرد که مردم تحت تاثیر هجمه‌های رسانه‌ای قرار نگیرند و از روند اجرای طرح‌های استان مطلع شوند.

 او با اشاره به سوءمدیریت‌ها و احتمال برکناری برخی مدیران در استان ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات مدنظر استاندار خوزستان در بررسی‌های انجام شده، نظارت بر عملکرد مدیران و اجرای پروژه‌های مصوب سفر قبلی است و از محور‌های قابل توجه سفر‌های ریاست جمهوری نیز همین ارزیابی عملکرد مدیران است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در برخی از استان‌ها به دلیل سوء مدیریت‌ها و ضعف‌هایی که وجود داشته، برخی از مدیران برکنار شدند و احتمال دارد برخی از مدیران که در حوزه ماموریت خود در استان کم کاری داشتند نیز برکنار شوند.

آقای شهاوند ادامه داد: خروجی ارزیابی‌ها و احصا ضعف‌ها قطعاً مشخص و برکناری برخی مدیران هم صورت خواهد گرفت، زیرا بسیاری از مشکلات در کشور و استان ناشی از سوء مدیریت‌ها و کم کاری برخی از مدیران است که هم باید ارزیابی شده، هم برکنار شوند و هم مردم نیز بدانند تا الگویی برای سایر مدیران شود تا به حوزه ماموریتی خود و مشکلات مردم استان و کشور اهمیت بدهند.

به گفته او، ارزیابی عملکرد مدیران از ویژگی‌های مهم این سفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
توی خوزستان همه بی اهمیت اند ، همین چند روز قبل اتوبوس اهواز به تهران، شرکت مسافربری ایران پیما تعاونی ۱ تاریخ ۰۱/۰۳/۱۴۰۲ ساعت ۱۷بعدظهر پلیس راه اندیمشک اهواز ماشین خراب شد نزدیک ۳ساعت اونجا مارو نگه داشتن اخر سری هم گفتن ماشین نیست تاکسی بگیرید بیاید ترمینال برای پولتون برای فردا و پس فردا هم بلیت ها پره
Iran (Islamic Republic of)
میرحسن
۲۲:۱۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بهتر هست بجای حل مسئله.صورت مسئله روپاک نکنیم.