مرحله نخست بزرگترین دهکده سلامت و توانبخشی کشور در اراک ماه‌های آینده آماده پذیرایی از ۲۰۰ سالمند و بیمار مزمن روانی است.

به همت موسسه خیریه آفتاب بزرگترین دهکده سلامت و توانبخشی غرب کشور برای پوشش جمعیت ۵ هزار سالمند، معلول ذهنی و بیمار مزمن روانی در حال ساخت بوده و نیازمند همت خیران است.

طاهر احمدی عضو هیات امنای خیریه آفتاب گفت: فاز نخست بزرگترین دهکده سلامت و توانبخشی کشور در اراک با همت خیر نیک اندیش مرحوم حاج احمدی نوری پور پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و با تجهیز آن در ماه‌های آینده آماده پذیرایی از ۲۰۰ سالمند و بیمار مزمن روانی است.
 
طاهر احمدی افزود: برای ساخت فاز نخست این طرح تا کنون ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل فاز‌های دیگر این طرح ۱۰۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

ابدال مدیر عامل خانه خیریه آفتاب هم گفت: جمعیت استان مرکزی رو به سالمندی است و در کشور هر روز به تعداد بیماران مزمن روانی اضافه می‌شود و همین مهم کافی بود تا خیران به فکر احداث بزرگترین دهکده سلامت و توانبخشی کشور بیافتند.

ابدال افزود: این مجتمع بزرگ قرار است در فضای ۵۰ هکتاری و بازیر بنای ۱۰ هزار متر مربعی و با فضای سبز ۳۰ هکتاری ساخته شود.

او ادامه داد: احداث سالن‌های ورزشی، کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی از دیگر امکاناتی است که قرار است در این مجتمع ساخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.