مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در اردیبهشت امسال ۵۰ دانش آموز زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی در امسال گفت: از مجموع ۱۵۰ اثر راه یافته به مرحله استانی جشنواره ملی مفاخر هشت اثر جواز رقابت در مرحله کشوری را به دست آوردند.

او افزود: مرحله کشوری و اختتامیه جشنواره ملی مفاخر در اردیبهشت به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

موسوی نژاد همچنین با اشاره به اعزام ۱۸۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی به مشهد مقدس در پارسال عنوان کرد: در دومین مرحله برگزاری این اردو‌ها که اردیبهشت امسال انجام می‌شود، ۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی به مدت سه روز عازم مشهد می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان حاضر در این اروی زیارتی ضمن زیارت مرقد شریف امام مهربانی‌ها و مهمان سفره حضرت شدن، از برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اردوگاه استفاده می‌کنند.

او از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و عقیدتی به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جلسه استانی تقدیر و تشکر از مربیان فعال سازمان دانش‌آموزی یکی از این برنامه‌ها است.

سازمان دانش‌آموزی به منظور هویت‌بخشی و هویت‌سازی، جشنواره ملی مفاخر و مشاهیر به روایت دانش‌آموزان را برگزار می‌کند تا دانش‌آموزان علاقه‌مند، هر گونه آثار از مشاهیر منطقه خود را تهیه و ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار