عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ضرورت دارد شهرداری یزد به مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف و بازگشایی راستگرد میدان امام علی (ع بر اساس قرار داد اقدام کند.

 پارساییان عضو شورای اسلامی شهر یزد در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد  گفت: راستگرد میدان امام علی از بلوار کوثر به سمت بلوار جانباز به دلیل یک طرح، حدود ۱۴ سال است مسدود و باعث تشدید ترافیک در میدان شده است موضوعی که باید در اسرع وقت توسط شهرداری یزد رسیدگی شود. 

او افزود: از سال ۱۳۸۷ تاکنون برای اجرای طرح مجتمع تجاری اداری مرکز تجارت یزد راستگرد مسدود شده و تردد خودرو‌ها در این میدان دچار اختلال شده است.

 پارساییان  ادامه داد: ۱۴ سال است که این طرح اجرا نشده است در حالی که براساس قرارداد مقرر شده بود تا راستگرد در انتهای زمین طرح احداث شود و بار ترافیکی کاهش یابد. اکنون عدم وجود راستگرد باعث وجود ترافیک در میدان شده است و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: یکی از وظایف شهرداری رفع سد معبر می‌باشد، اما خود شهرداری در این طرح، به علت عدم اجرای آن، حدود۱۴ سال مسیر تردد مردم را مسدود کرده است.

پارساییان در پایان بر تعیین تکلیف این طرح در اسرع وقت تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد شهرداری ظرف یک ماه نسبت به تعیین تکلیف طرح و بازگشایی این راستگرد طبق روال قبل یا براساس قرارداد اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار