مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ضریب کنونی پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان کرمانشاه را حدود ۳۹ درصد اعلام کرد و گفت : در حال حاضر بیش از ۷۸۰ هزار نفر را در استان تحت پوشش داریم.

اسکندر کاکایی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره‌ای به جایگاه سازمان تامین اجتماعی گفت : این سازمان با تحت پوشش داشتن ۵۳ درصد جمعیت کشور، خدمات بیمه‌ای، مستمری، درمانی و... را به این افراد ارائه می‌دهد.

کاکایی با بیان اینکه در استان کرمانشاه حدود ۳۹ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلایل شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... از نظر پوشش تامین اجتماعی نسبت به میانگین کشور جایگاه پایین‌تری داریم. 

وی تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در استان را ۲۶۱ هزار و ۸۸۴ نفر اعلام کرد و یادآور شد: با افراد تحت پوشش بیمه شدگان اصلی، حدود ۷۸۱ هزار نفر از جمعیت استان از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

کاکایی با اعلام اینکه حدود ۸۱ هزار نفر از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در استان مستمری دریافت می‌کنند، افزود: سال گذشته در مجموع حدود ۴۶۰۰ میلیارد تومان مستمری به این افراد پرداخت شده است، یعنی ماهانه نزدیک به ۳۸۹ میلیارد تومان پرداخت مستمری در استان داریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.