گالری شهری و تبلیغات محیطی مترو و پایانه‌های مسافربری به پیام‌هایی در خصوص پاسداری از اصفهان به‌عنوان یک جهان‌شهر کهن اختصاص یافت.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بخشی از برنامه‌های فرهنگی اصفهان مربوط به گالری شهری است که به فضای شهری و مترو اختصاص می‌یابد، گفت: در این تبلیغات، موضوع پاسداری از اصفهان به‌عنوان یک جهان‌شهر کهن مطرح است و در خصوص پدیده‌هایی همچون تکدی‌گری که به‌عنوان نازیبایی‌های شهر از آن‌ها یاد می‌شود، اطلاعاتی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

سید مهدی سجادزاده دیوار نوشته آثار تاریخی مانند پل خواجو و سی و سه پل را از مشکلات کلان شهر اصفهان بیان کرد و افزود: در هفته فرهنگی اصفهان برای پاسداری از شهر به این مسئله اختصاص دارد.

او گفت: در گالری شهری نیز پنج طرح پیش‌بینی شده در ۲۲۰ تابلو در سطح شهر از اول تا ۱۵ اردیبهشت اکران می‌شود و در ایستگاه‌های مترو نیز پیام‌هایی در خصوص پاسداری از شهر اصفهان، از اول تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه اکران خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
زنده باد اصفهان