راسته‌های بازار، راسته‌های زندگی» در هفته اصفهان

برنامه راسته‌های بازار، راسته‌های زندگی همزمان با هفته فرهنگی با هدف معرفی بازار تاریخی اصفهان از امروز در این شهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این برنامه تا نهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود و علاقمندان باید با پرداخت پنج هزار تومان در سایت "شهروند تیکت" ثبت نام کنند و به محل برگزاری برنامه در ورودی بازار نیم آور مراجعه در آن مکان پذیرش شوند.
علیرضا مساح با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار از سوی اداره گردشگری اصفهان برگزار می‌شود و در صورت استقبال بالای شهروندان، اجرای این برنامه استمرار دارد افزود: در این راستا با متخصصان شناخت بازار تاریخی اصفهان هماهنگی‌های لازم انجام شده و تولید محتوا‌های قبلی در اداره گردشگری شهرداری نیز موجود است.
او گفت: یک کتاب با عنوان مسیر‌های گردشگری در بازار تاریخی اصفهان تهیه شده و همچنین در نقشه بازار تاریخی این شهر اطلاعات لازم به مخاطبان ارائه می‌شود.
مساح با اشاره به اینکه در هفته فرهنگی اصفهان، هر روز چهار گروه سی‌نفره، می‌توانند در این برنامه شرکت کنند، اضافه کرد: با توجه به اینکه محیط بازار محل کسب و کار است و در این بازه زمانی نمی‌توان خدمات مناسب به شهروندان ارائه داد، به همین سبب اجرای برنامه‌ها برای ساعت عصر، پیش بینی شده است.
 او گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه دیگری نیز در مناطق و محله‌های اطراف بازار از جمله منطقه جوباره، هدف گذاری شده است که با جدیت دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.