استاندار اردبیل با اشاره به رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و حضور سفرای کشور‌های عضو اکو در استان، این فرصت را زمینه‌ای مناسب برای معرفی قابلیت‌های استان در سطح بین‌المللی دانست.

سیدحامد عاملی در نخستین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: معرفی استان اردبیل با استفاده از ظرفیت پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو باید در طول سال برنامه‌ریزی شده و قابلیت‌ها آن‌چنان که شایسته است اطلاع‌رسانی شود.

او افزود: با توجه به افتتاحیه رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳ در هفته آینده، توجه و تمرکز دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری پرشور و باشکوه این برنامه و همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مورد تأکید است.

استاندار اردبیل ادامه داد: برگزاری نشست‌ها و مذاکرات اقتصادی در طول حضور سفرا و رایزنان اقتصادی کشور‌های عضو اکو در استان اردبیل و همچنین مصاحبه و تهیه محتوای رسانه‌ای در این مدت جهت انعکاس در رسانه‌ها طی سال جاری، از دیگر اقدامات ضروری است.

عاملی تصریح کرد: در کنار برگزاری این برنامه‌ها لازم است جذب سرمایه برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری استان اردبیل از جمله هتل ۵ ستاره و دهکده‌های گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.