ورود یک برنامه جدید سلامت روان به آیفون در آینده‌ای نزدیک

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در حال برنامه‌ریزی یک اپلیکیشن ژورنال برای افراد است تا فعالیت‌ها و رفتار‌های خود را مستند کنند.

اپل ممکن است به دنبال گسترش ابزار‌های سلامتی و تناسب اندام خود با یک برنامه جدید ژورنال سلامتی باشد. بر اساس گزارش روز جمعه وال استریت ژورنال، سازنده آیفون در حال برنامه ریزی یک اپلیکیشن سلامت جسمی و روانی برای افراد است تا فعالیت‌ها، افکار و رفتار‌های آن‌ها را مستند کند.

به گفته ژورنال، اپل می‌تواند این برنامه را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود در ماه ژوئن معرفی کند. انتظار می‌رود  این برنامه از طریق iOS ۱۷  در پاییز منتشر شود.

اپل در سندی که این اپلیکیشن را توصیف می‌کند، می‌گوید که ژورنال نویسی می‌تواند سلامت ذهنی و جسمی افراد را افزایش دهد. این نرم‌افزار که طبق گزارش‌ها با نام رمز ژوراسیک شناخته می‌شود، یکی از راه‌هایی است که اپل از طریق فناوری خود به حوزه سلامت و تندرستی وارد می‌شود. مستقیم‌ترین تلاش‌های آن برای انجام این کار را می‌توان در ساعت اپل مشاهده کرد.

از Headspace و MoodKit گرفته تا Calm and ۵ Minute Journal، اپلیکیشن‌های سلامت روان در فناوری، کاربران فراوان دارند، اما اپلیکیشنی از اپل که می‌توان آن را از قبل روی صفحه اصلی هر صاحب آیفون نصب کرد، به این شرکت در بازار سلامتی کمک می‌کند.

به گزارش ژورنال، این اپلیکیشن می‌تواند داده‌ها را از تلفن شخص بیرون بکشد و از آن برای ارائه پیشنهادات فوری استفاده کند؛ همچنین گزارش شده است که می‌تواند از داده‌های موقعیت مکانی برای درک نحوه گذراندن روز خود توسط کاربران استفاده کند و یک ویژگی «All Day People Discovery» را شامل شود که نزدیکی به افراد دیگر را تشخیص می‌دهد.

برنامه ژورنالینگ سلامتی می‌تواند با Day One رقابت کند، یک برنامه روزانه ژورنال سلامت روان که به لطف پشتیبانی از فروشگاه App اپل در اوایل دهه ۲۰۱۰، محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

منبع: cnet

برچسب ها: آیفون ، شرکت اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار