استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمان امام خمینی گرامی داشت.

عابدین خرّم در این پیام گفته است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ مستحکم و غیرقابل نفوذ ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار است.

تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ و تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

در ادامه پیام استاندار آمده است: کارنامه موفق سپاه پاسداران در مقابله با توطئه‌های اشرار و ضدانقلاب، حضور در دفاع مقدس هشت‌ساله و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی، در سایر عرصه‌های مورد نیاز کشور نیز تسری یافت و سپاه به نهادی فراگیر و تاثیرگذار برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های مهم کشور در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی تبدیل گشت.

 امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از گذشت بیش از چهار دهه، به ثمره خون شهیدان سرافراز و ازخودگذشتگی مردان بی‌ادعا، توفنده‌تر و پرشتاب‌تر از همیشه در مسیر تحقق آرمان‌های امام و انقلاب قدم برمی‌دارد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به همه پاسداران جان برکف خاصه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز عاشورا و تمام یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی تبریک گفته و برای همه عزیزان در انجام ماموریت‌های خطیرشان از درگاه خداوند متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسئلت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.