مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طبق آخرین برآورد‌ها این اداره کل؛ سیل و سیلاب‌های شدید هفته گذشته؛ ۷۶۱ میلیارد تومان به ابنیه، پل‌ها و راه‌های فرعی و اصلی استان کرمانشاه خسارت وارد کرده است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به تفکیک خسارت‌های وارد شده پرداخت و گفت : بارندگی‌های شدید هفته گذشته در مجموع ۴۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پل‌ها و ابنیه راه‌های استان خسارت زده است.

وی از خسارت به چهار کیلومتر جاده اصلی و ۵۴ کیلومتر جاده فرعی در این بارندگی‌ها خبر داد و گفت: این سیلاب‌های شدید ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زیرسازی و ۳۰ میلیارد تومان به تجهیزات روسازی جاده استان کرمانشاه آسیب زده است.

کرمی اضافه کرد: در جریان این حوادث به ۱۹۱ ابنیه راه‌های فرعی و چهار ابنیه راه‌های اصلی خسارت دیده که بیشترین میزان خسارت آن مربوط به پل‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: در این بارندگی‌های شدید به ۳۰ پل استان خسارت وارده شد که بیشترین آن در شهرستان‌های قصرشیرین، صحنه، پاوه، اسلام آبادغرب و کرمانشاه گزارش شده است.

کرمی از رانش ۵۰۰ متری جاده خاکی روستای "چشمه نزار علیا" شهرستان جوانرود در این بارندگی‌ها خبر داد و گفت: این سیلاب‌ها بیشترین خسارت‌ها را به راه‌های شهرستان پاوه، کرمانشاه و اسلام آبادغرب وارد کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.