منابع رسمی خبر از این می‌دهند که الک بالدوین از اتهام قتل غیرعمد هالینا هاچینز تبرئه خواهد شد.

به نقل از ورایتی، منابع رسمی تأیید کردند که انتظار می‌رود دادستان‌های آمریکا اتهامات قتل غیرعمد علیه الک بالدوین در قتل هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم «زنگار» (Rust) را لغو کنند.

دادستان ویژه این پرونده در بیانیه‌ای گفتند که حقایق جدیدی آشکار شده است که امکان رسیدگی علیه بالدوین را در زمان تعیین شده غیرممکن می‌کند.

دادستان ها، کاری موریسی و جیسون لوئیس گفتند که تحقیقات همچنان فعال است و ادامه دارد و اتهامات ممکن است بعداً مجدداً مطرح شود.

وکلای بالدوین در بیانیه خود گفتند که از نتیجه راضی هستند. وکلای بالدوین، لوک نیکاس و الکس اسپیرو گفتند: ما از تصمیم برای رد پرونده علیه الک بالدوین خرسندیم و تشویق می‌کنیم که تحقیقات مناسب در مورد حقایق و شرایط این حادثه غم‌انگیز انجام شود.

بالدوین در ژانویه به قتل غیرعمد هالینا هاچینز به دلیل تیراندازی تصادفی سر صحنه فیلم سینمایی «زنگار» که در اکتبر ۲۰۲۱ روی داد، متهم شد. او در صورت مجرم شناخته شدن ممکن بود با ۱۸ ماه زندان مواجه شود.

دادستان‌ها او را متهم کردند که در حین آماده کردن صحنه‌ای در مزرعه بونانزا کریک، از روی سهل انگاری کلت.۴۵ خود را شلیک کرده است. بالدوین معتقد است که ماشه را نکشیده است و نمی‌دانست که اسلحه ممکن است حاوی یک گلوله واقعی باشد.

به گفته یک منبع آگاه، وکلای بالدوین اخیراً شواهدی را به دادستان ارائه کردند که بر تصمیم برای رد اتهامات تأثیر داشت. شواهد نشان می‌دهد که کلت.۴۵ قبل از تیراندازی عوض شده بود و کار را برای اثبات این که بالدوین واقعاً ماشه را کشیده است برای دادستان منطقه دشوارتر می‌کرد.

دادستان، اتهامات را بدون پیش‌داوری حذف خواهد کرد. به این معنی که شاید پرونده بتواند بعداً دوباره با هزینه کمتری تشکیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار