دیپلمات عالی‌رتبه اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه فقط طرح ارائه شده توسط رئیس‌جمهور اوکراین را برای برون رفت از بحران به رسمیت می‌شناسد.

یک دیپلمات عالی‌رتبه اتحادیه اروپا با تأکید بر این‌که فقط طرح صلح ارائه شده توسط زلنسکی را می‌پذیرد، عنوان کرد: «بروکسل فقط طرحی را که رئیس‌جمهور اوکراین برای برون رفت از بحران موجود ارائه داده است، قبول دارد. ما از طرح صلح اوکراین و ترویج آن در سطح بین الملل حمایت می‌کنیم.»

به گزارش راشاتودی، وی افزود: «فقط اوکراینی‌ها می‌توانند زمان و چگونگی ارتباط با روسیه را تعیین کنند. ولی ما هنوز در این زمینه از سوی اوکراین درخواستی دریافت نکرده‌ایم.»

این مقام اتحادیه اروپا در پایان گفت: «آتش‌بس برزیل نابهنگام و با انگیزه‌های سیاسی است چراکه این طرح در آستانه یک ضدحمله احتمالی اوکراین علیه روسیه عنوان شده است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خاکی
۲۲:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
اشتباه میکنن،بدبختی اینه که کل دنیاتاوان اشتباهشونومیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
جنگبد خانمان سوزه کاش تمام شه ادمای بی گناهی کشته میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
اقای زلنسکی با طناب پوسیده دشمنان ملت اکراین غربی‌ها چه بلای سر کشور آوردی غر ب مکاره روباه صفته خوب فکر کن راه گفتگو را انتخاب کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
ماشاالله مردم ایران همه فن حریف هستند .تحلیل گر .سیاستمدار .پژوهشگر .دکتر و مهندس ، از اینا بالاتر پیشگو .زوال و افول کشورها و دولت مردان را پیش بینئ میکنند . توی احمق از اخبار مصارف داخلی ایران تخت تأثیر قرار گرفته ائ .تو نمییدونی اگر امریکا و اروپا در اکراین شکست بخورند باید خود کشی کنند .تمام کشورهای دنیا میگویند روسیه در باتلاق اکراین گیر کرده فقط چند کشور از روسیه حمایت میکند .جنگی که اسمش عملیات ویژه بود قرار بود در یک هفته اکراین را تصرف کنند به بیش از یک سال کشیده است
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۱:۱۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
اتحادیه اروپا بعد از الحاق اکراین به روسیه چگونه جوایگوی این گنده گویی های مغایر قانونی خود را میدهد؟ چطور جبران می کند؟ دیگر همه میدانند که چه کسی با چه نیتی حمله و هجوم را شروع می کند و چگونه حکومتها را جابجا میکنید. کسی دیگر گول بمب اتم شما را نمی خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
غرب = کارخانه یتیم سازی
آخرین اخبار