معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت:در فروردین ماه امسال ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید شد.

آقای مسعود پروین با بیان اینکه فروردین سال ۱۴۰۱، حدود ۲۰ هزار و ۸۴۵ دستگاه خودرو تولید شده بود و امسال  این عدد با رشد ۴۱ درصدی به ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو رسید افزود: در ادامه رکورد تولیدات داخلی در گروه خودروسازی سایپا که در انتهای سال گذشته بعد از ۱۰ سال شکسته شده بود، در اولین ماه امسال نیز حدود ۳۰ هزار دستگاه و به طور میانگین، براساس روز‌های کاری روزانه حدود ۲۴۵۰ خودرو در این گروه تولید شد.

او با تاکید بر اینکه گروه خودروسازی سایپا رشد تولید تمام محصولات خود را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد برنامه تولید فروردین ماه سال جاری محقق شده است و این امر به طور قطع برای ماه‌های آینده در دستور کار قرار دارد و افزایش تولید گروه سایپا امسال بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده محقق خواهد شد.

برچسب ها: سایپای ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
افزایش تولید همزمان با کاهش کیفیت خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعا نمیدونم چرا هرگاه حرفی از واردات و این چیزا میشه یهو خودروسازها جون میگیرن و تولیداتشون افزایش پیدا میکنه وبعد که مافیا جلو واردات رو گرفتن باز همون آش و همون کاسه!
واقعا الان یهو چی شد که تولیداتشون یکباره زیاد شد مگه تا چند وقت پیش دم از بدبختی و بدهی و.. نمیزدن ؟! الان بدهی هاشونا دادن و زیان دیگه نمیکنند که افزایش دادن؟!
ای لعنت بر این خودروسازها که میدونن چه موقع چکار کنند و بعدم دم از تولید ملی بزنند و کارگر ایرانی و ساخت وطن و نون سر سفره کارگر ایرانی میره و.. ولی بعد یهو ترمزشو میکشن و از قبلم بدتر میشن تا یکی دوسال بعد که باز یکی دم از واردات بزنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
مردم باید تا میتونن خودرو بخرن و طلا و دلار رو فراموش کنن
آخرین اخبار