مشکلات بیمارستان کوهبنان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

 طی بازدید سرزده از شبکه بهداشت و درمان کوهبنان و دیدار با رئیس شبکه ، مدیر داخلی بیمارستان افضل الدین ابوحامد و  مسئول گسترش شبکه بهداشت، مشکلات بهداشتی کوهبنان از سوی نماینده این شهر درمجلس بررسی شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: با توجه به حادثه خیر بودن منطقه بواسطه معادن زغالسنگ و گسل زلزله بایستی امکانات و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی و درمانی برای رفاه حال شهروندان در این بیمارستان مهیا شود.

او افزود:با تلاش مسوولان شهرستان ضمن نیاز سنجی و بررسی مشکلات باید برای حل  دغدغه های موجود تلاش شود و برخی از موارد توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان و برخی موارد از طریق وزارت بهداشت مرتفع شود.

عفت شریعتی افزود: در صورت ضرورت آمادگی دارم برخی مشکلات موجود را از طریق دانشگاه علوم پزشکی ، دولت و وزارت بهداشت پیگیری و مرتفع کنیم.

او تاکید کرد: طی دو سال گذشته مکاتبات و دیدارهایی در سطح وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی برای شبانه روزی شدن مرکزدرمانی کیانشهر صورت گرفته که این مهم خواسته اهالی بخش طغرالجرد و روستاهای تابعه است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درخواست کرد که چارت سازمانی مرکز درمانی بخش طغرالجرد به روال سالیان گذشته برگردد و این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت کند.

استخدام و افزايش تعداد پزشكان متخصص، اختصاص آمبولانس به بیمارستان کوهبنان ، تهیه کیت های آزمایشگاه ، شبانه روزی شدن مرکز درمانی کیانشهر ، گسترش فضای فیزیکی از جمله ساخت داروخانه مستقل ، اتاق اسناد و بایگانی ، پيگيری امورات مربوط به نصب دستگاه های اکو ، سونوگرافی ، تست ورزش ، سی تی اسکن ، ماموگرافی ، دستگاه عکس برداری از دندان ، ارتقای آزمایشگاه از مهمترين موضوعات مورد بحث و بررسي در اين جلسه بود.

برچسب ها: بهداشتی ، دغدغه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار