به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی صداوسیمای فارس با ویژه برنامه‌های متنوع و شادی به استقبال عید بندگی می‌رود.

 علی دیانتی سرپرست سیمای فارس گفت: به مناسبت عید فطر ویژه برنامه‌ای در شب قبل از عید با عنوان "دلگشا" با بخش‌های متنوع و شاد به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن شبکه فارس می‌رود.

او گفت: ساعت ۶ صبح روز عید فطر پخش زنده نماز عید را از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام خواهیم داشت و پس از آن ویژه برنامه عید فطر از شبکه فارس به مدت ۱۲۰ دقیقه برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

سرپرست معاونت سیمای فارس در خصوص همزمانی عید بندگی و بزرگداشت سالروز سعدی گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه‌ای از ساعت ۸ تا ۲۲ روز جمعه اول اردیبهشت ماه از آرامگاه سعدی شیرازی از شبکه فارس و در قالب ارتباط‌های تصویری از شبکه‌های متعدد ملی و استانی و برون مرزی پخش خواهد شد.

دیانتی در ادامه گفت: سیمای فارس روز تعطیل پس از عید نیز برای مخاطبان خود ویژه برنامه‌ای به مدت ۷۰ دقیقه در نظر گرفته است که برای علاقمندان پخش خواهد شد و مستند ایران سعدیه، اقلیم ایران، شهر عشق، دلنوازان، اقلیم پارس، بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سعدی و حافظ و پخش انیمیشن "سفر‌های سعدی" از دیگر برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت عید بندگی و گرامی داشت سالروز سعدی است.

معاون صدای، صدا و سیمای فارس از پخش باغ سعدی در روز پنجشنبه ۳۱ فروردین خبر داد و گفت: در برنامه زنده باغ سعدی بخش‌های متنوعی از جمله حضور کارشناس ادبی، شعر و موسیقی، سعدی خوانی، ارتباط تلفنی و گزارش‌های رادیویی جذاب تدارک دیده شده است.

یاسر جمالی گفت: روز عید سعید فطر و روز بعد از عید دو ویژه برنامه از رادیو فارس پخش خواهد شد، برنامه "شادشو" به صورت زنده از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ با قسمت‌های متنوع و شاد مانند نمایش‌های طنز، گزارش‌های بامزه، مسابقه و گپ و گفت، بزن و بکوب، بگو بخند روی آنتن خواهد رفت.

معاون صدای فارس گفت: برنامه پسین دلگشا با ویژه‌های خود برای مخاطبان به مناسبت عید سعید فطر از ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار