مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا فردا شاهد افزایش دما در نوار شمالی هستیم اما از روز شنبه جریانات خنک شمالی وارد کشور می شود.

صادق ضیائیان گفت: فردا جمعه در یزد،کرمان، هرمزگان و با گذر موج تراز میانی برای شمال‌غرب کشور، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین و مناطق مرزی در استان‌های کرمانشاه و کردستان، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی روز شنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران، سمنان، مناطقی از اصفهان، یزد، کرمان، دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی، قم، بارش پراکنده پیش‌بینی شده است. 

او می گوید: فردا اوایل شب در گیلان، مازندران و اردبیل و از شنبه نیز مازندران و گلستان بارش پراکنده دارند.  روز  یکشنبه در برخی مناطق اصفهان، یزد، ارتفاعات کرمان، شرق سمنان، خراسان شمالی و شرق سواحل دریای خزر، رگبار پراکنده پیش بینی می شود. همچنین در شامگاه یکشنبه نیز در کردستان و کرمانشاه، بارش پراکنده انتظار می‌رود. 

ضیائیان گفت: تا فردا افزایش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه برای اردبیل و گیلان پیش‌بینی شده است و از شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش دما در نوار شمالی مورد انتظار است. فردا نیز پدیده گردوخاک در برخی مناطق شمال‌غرب و غرب پیش‌بینی شده است. 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرمیرزایی0620115858
۱۳:۲۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
اصلا عدالت را اجراعی نمیکنیدفقط داریدبقشراسیب پذیرجامع ظلم وجنایت میکنیداصلابفکرقیامت و مردن نیست فقط خوب بلدهستیدحقوقهای نجومی وامهاکلان بگیریدحق مافقراراپایمال کنیذشایدچندسبای خوش باشید ولی چوب خداصدانداره ازخداهم شرم نمیکنیدچرابایدبه ثروتمندان وسرمایدارن یارانه ومعشیتی که اصلااحتیاجشون نیست پرداخت میکنیذچراحق ماقشراسیب دیده ورشکسته پایمال میکنیدخواهش میکنم ازشمامسولین چرااین دهک بندیهاغیرعادلانه هست چراطرف هشت ساله رفته انگلیس بایدمعشیتی بگیره اون وقت مثل بنده که هیچی ندارم بایدیکسان باشه واقعاشمابه میگیدعدالت برابری تاکی میخواهیدجفادرحق مابیچارهابکنید
Czechia
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر
آخرین اخبار