فرماندار شیراز:

وضعیت ۴۱ روستای پیرامون شیراز تعیین تکلیف شود

فرماندار شیراز، روشن بودن الحاق یا الحاق نبودن برخی روستا‌ها به شیراز و خدمات رسانی به ۴۱ روستای پیرامون شیراز را یک ضرورت انکارناپذیر دانست.

لطف الله شیبانی فرماندار شیراز در آیین معارفه مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز با تقدیر از خدمات مسعود صف شکن مدیر پیشین بنیاد مسکن این شهرستان و معرفی محسن ابراهیمی به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن شیراز بر لزوم بهره گیری بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در شهرستان شیراز تاکید کرد.

او، بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی در این عرصه را راهکاری برای کنترل و پایش حاشیه نشینی در روستا‌های نزدیک به شیراز و کاهش محرومیت در این مناطق برشمرد و اظهار کرد: هر مدیری که مسئولیت را واگذار می‌کند کوله باری از تجارب و اندوخته‌های مفید دارد که باید از این تجارب در جهت توسعه و خدمت به مردم بهره گیری کرد. 

فرماندار شیراز افزود: این ظرفیت در همه مدیران ما وجود دارد که خالص و مخلص دانسته‌های خود را در اختیار بگذارند و راه را برای خدمات بیشتر و بهتر مدیران جوان هموار کنند.

او یادآور شد: بنیاد مسکن از جمله دستگاه‌هایی است که مدیران مجرب و فنی در خود پرورش داده است و بخش مهمی از توسعه استان و شهرستان شیراز مرهون خدمات بی منت مدیران و مجموعه کارکنان بنیاد مسکن است.

شیبانی با اشاره به اینکه وضعیت ۴۱ روستای پیرامون شهر شیراز باید تعیین تکلیف شود، روشن بودن الحاق یا الحاق نبودن برخی روستا‌ها به شیراز و خدمات رسانی به ۴۱ روستای پیرامون شیراز را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست.

 او اضافه کرد: آسیب شناسی، علت یابی و ارائه راهکار‌های عملیاتی به منظور تسریع در تعیین تکلیف روستا‌های شیراز و نحوه ارائه خدمات به ساکنان آن‌ها موضوعی است که باید به عنوان یک بحث کارشناسی مطرح است و با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تبیین شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز با تأکید بر ضرورت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی و گسترش بی رویه خارج از محدوده طرح هادی در روستاها، تصریح کرد: بنیاد مسکن با مدیریت طرح‌های هادی هر ۴۱ روستا قدم‌های اساسی برای محرومیت زدایی و توسعه این مناطق برداشته است و لازم است با شتاب بخشی در بازنگری طرح‌ها در برخی از مناطق، زمینه را برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام. گردخون.اجازه کاشت ندارند چون فاضلاب در آن جاری است.اجازه ساخت وساز هم ندارند چون کاربری کشاورزیست .پادرهوا.
آخرین اخبار