رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان به حوزه کشاورزی این استان گفت: حدود ۲۰۰ طرح کشاورزی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در لرستان وجود دارد.

سیدعماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در نشست با استاندار لرستان اظهار داشت: با همدلی و همکاری همه‌جانبه همکاران در تمام زیرمجموعه‌های بخش کشاورزی توانسته‌ایم جهش و رشد خوبی در سال زراعی داشته باشیم.

او افزود: رتبه پنجم را در بین تمامی استان‌ها در کشت قراردادی با انعقاد بالغ‌بر ۱۰ هزار قرارداد و رصد توسط وزارت جهاد کشاورزی کسب کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه هشت جلسه رفع تداخلات در سال گذشته برگزار شد، عنوان کرد: ۶۶ درصد پلاک‌های رفع تداخل در سال ۱۴۰۱ انجام شده و همین امر موجب شد تا در رفع تداخلات در کشور رتبه پنجم را کسب کنیم.

او با اشاره به اینکه یک فصل متمایز در فصل زراعت شکل‌گرفته است و تک‌به‌تک، نقطه‌به‌نقطه مراکز و برش‌ها رصد شده‌است، بیان کرد: ماحصل این اقدامات کسب رتبه اول و یا دوم در توزیع کود، توزیع نهاده جذب سهمیه شده است.

شاهرخی گفت: سال ماقبل زراعی در طرح جهش تولید در بین ۱۶ استان در رتبه آخر بودیم، اما برای سال ۱۴۰۱ در رتبه ۶ کشوری قرار گرفته‌ایم و سه برابر سال ماقبل زراعی ادوات کشاورزی جذب کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به جذب ادوات کشاورزی ابراز کرد: ۲۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی جذب‌شده و این در حالی است که سال ماقبل ۷۵ دستگاه جذب شده بود.

برچسب ها: کشاورزی ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.