معاون اشتغال اداره کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان رضوی گفت: ۳۷ درصد اشتغال ایجاد شده در استان توسط این نهاد و با پرداخت تسهیلات مربوطه محقق شده است.

سلمان دانشور معاون اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در سال گذشته برای ۳۷ هزار نفر در استان شغل ایجاد شد که در قالب پرداخت وام به ۲۳ هزار طرح اشتغال محقق شده است.

او افزود: در سال گذشته هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان منابع بانکی، اعتبارات صندوق امداد ولایت و صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات در قالب طرحهای اشتغال تخصیص و پرداخت شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده به مددجویان تحت پوشش در دهکهای یک تا سه و نیازمندان غیر تحت پوشش در دهکهای چهارو پنچ درآمدی پرداخت شده است.

دانشور بیان کرد: ۲۳ درصد تسهیلات اشتغال پرداختی در استان از سوی این نهاد طی سال گذشته پرداخت شده است .

او  با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد اعتبارات اشتغال سال گذشته تخصیص یافته است، افزود: طرحهای اشتغال زیر پوشش این نهاد بین سه تا پنج سال تحت نظارت بازرسان قرار دارد

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی تاکید کرد: خطای تسهیلات بانکی اشتغال این نهاد در این استان حدود سه درصد است به این معنی که بیش از ۹۷ درصد تسهیلات پرداختی در مسیر ایجاد شغل و کارآفرینی هزینه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.