شهروند خبرنگاران ما با ارسال پیام‌هایی از دریافت وجه ما به التفاوت برخی از شرکت‌های خودروساز گلایه کردند.

برخی از شرکت های خودروساز با وجود اینکه در خرید خودروهای بورسی ثبت نام کرده اند و موعد تحویل خودروهایشان نزدیک است، مبالغی را تحت عنوان مابه‌التفاوت از مشتریان درخواست کرده اند. این موضوع موجب گلایه و سردرگمی مشتریان شد و با ارسال پیام هایی درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگاران

سلام خواهش می‌کنم در مورد پول‌های اضافی که از ما خریداران خودرو‌های بورسی دریافت می‌کنند گزارشی تهیه کنید. سه هفته گذشته تحویل علامت پرداخت کل وجه برداشته شد و ما مجبور شدیم مبلغ ۱۸ و نیم میلیون تومان دیگر بپردازیم. روز بعد به ما گفتند این مبلغ را به ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش دهیم. علاوه بر این مبالغ ما مجبور هستیم مبلغ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دیگر واریز کنیم. این در حالی است که باید خودروی ما را تا تاریخ ۳۱ فرودرین به ما تحویل دهند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

وجه واریزی خودرو

وجه پرداختی برای خرید خودرو

مبلغ ما به التفاوت خودرو

اضافه وجه واریزی خودرو

 


سلام در دی ماه سال گذشته از طریق بورس کالا به قیمت قطعی خودروی ۲۰۷ خریداری کردم الان که موقع تحویل شده ۲۷ میلیون دیگر از ما بعنوان ما به التفاوت درخواست کردند. لطفا صدای ما باشید.


در فروش فوق العاده حداکثر سه ماه برنده پرشیا شدیم و قیمت خودرو را یکجا واریز کردیم. ولی متاسفانه قیمت خودرو را افزایش دادند و ۲۶ میلیون ما به التفاوت باید پرداخت کنیم. لطفا در این مورد گزارشی تهیه کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
از رسانه ها انتظار می رود در این خصوص ورود کنند و دست مافیای خودرو و کلاهبرداری از مردم را بر ملا سازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
این یک کلاه برداری است. بویژه در مورد افرادی که از بورس خودرو را به قیمت چند برابر خریده اند، اخذ وجه اضافی واقعا کلاهبرداری در روز روشن است. لطفا شما پیگیری نمایید و گزارش تهیه کنید. مردم را دارند سرکیسه می کنند. باید مردم به دیوان عدالت یا سایر مراجع قضایی شکایت کنند. بنده خودم در حال شکایت هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر دولت مردان به فکر مردم بودند، نمی گذاشتند اینطور مردم زیر دست و پای مافیای خودرو له شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام در دی ماه سال گذشته از طریق بورس کالا به قیمت قطعی خودروی ۲۰۷ خریداری کردم الان که موقع تحویل شده 16 میلیون دیگر از ما بعنوان ما به التفاوت درخواست کردند. لطفا صدای ما باشید
آخرین اخبار