مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ شمال و قزوین_ رشت هستیم.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور،  ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده تونل شماره  ۱۲ و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا شاهاندشت و محدوده های بایجان و سه راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل چناران تا دماوند و محدوده پل سفید را شاهد هستیم.

او می گوید: همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده ملاعلی و حدفاصل منجیل تا رودبار و آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا گلدشت و محدوده زیباشهر  و  آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس را شاهد هستیم. 

بازگشایی مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران _شمال

ایمان محرابی نیا گفت: محور کرج به چالوس از روز گذشته از ساعت ۱۶ مسیر شمال به جنوب تا ساعت ۴ بامداد بسته بود و از این ساعت به علت حجم بالای ترافیک و تخلیه بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال هم بسته شد، ولی لحظاتی پیش مسیر جنوب به شمال باز شد در حال حاضر مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران _شمال و محور کرج_ چالوس باز است، ولی حجم ترافیک بسیار بالا است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها، در محور چالوس حدفاصل شهرستانک مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین داریم و در آزادراه تهران _شمال هم مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره ۱۲ و همچنین حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

او می‌گوید: در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل پلور تا شاهان دشت و محدوده بایجان و سرراهی چالاو ترافیک سنگین را شاهد هستیم. همچنین محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در فاصله چناران تا دماوند و محدوده پل سفید ترافیک سنگینی را داریم.  در آزاد راه قزوین _رشت مسیر جنوب به شمال محدوده ملا علی حد فاصل منجیل به رودبار ترافیک سنگینی را داریم و آزادراه کرج _ قزوین حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا گلدشت و محدوده زیباشهر ترافیک سنگینی را شاهد هستیم و در آزاد راه قزوین به کرج محدوده پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است.

پیش بینی می‌شود برای امروز محور چالوس ترافیک سنگین را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار