مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: عملیات تسطیح و آماده سازی سایت ۲۵۰ قطعه‌ای مسکن جوانان در روستای ارازگل از توابع شهرستان رامیان آغاز شد.

سید محمد حسینی گفت: زیرسازی و تسطیح سایت ۲۵۰ قطعه‌ای این روستا در حال اماده سازی بوده و در اردیبهشت ماه امسال بعد از تعیین تکلیف به متقاضیان تحویل می‌شود.

او افزود: بنا داریم مسکن جوانان در این سایت را بشکل گروه ساخت و خودمالکی بعد از مراحل قانونی احداث کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: برای احداث هر واحد مسکونی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پنج درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله و سه سال فرصت ساخت و بصورت ضمانت زنجیره‌ای پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: همچنین برای اقشار کم درآمد و جوانان بی بضاعت دارای شرایط خاص نیز علاوه بر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی، کمک‌های بلاعوض و تسهیلات تکمیلی نیز پرداخت می‌شود.

حسینی گفت: از دهیارانی که در روستا‌های ان‌ها زمین موردنظر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده تقاضا داریم تا در اسرع وقت متقاضیان واجد شرایط را به ما معرفی کنند تا در راستای توزیع زمین و احداث مسکن ملی، یک کار جهشی را انجام دهیم.

او بیان کرد: ۸۰ درصد زمین مورد نیاز برای اجرای چهارساله طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان گلستان تامین شده و در روستا‌هایی که زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح نباشد، از طریق خرید زمین و یا توافق با مالکین، زمین مورد نیاز را تامین خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.