مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با بیان اینکه تابستان بدون خاموشی یک اولویت صنعت برق است، گفت: گذر موفق از تابستان امسال، بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده به عنوان یک خط مشی اصلی و برنامه‌ریزی شده در دستور کار قرار دارد.

یدالله حقیقی با تاکید براینکه برای گذر موفق از پیک تابستانه مصرف برق، باید همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، گفت: همه تمهیدات در نظر گرفته خواهد شد تا تابستان پیش رو را بدون خاموشی سپری کنیم.

او به وظایف روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه صنعت برق اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۱۴۰ برنامه و مسئولیت تعریف شده که یک سوم از این برنامه‌ها مربوط به فرهنگ‌سازی، مدیریت مصرف و تقاضا، ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و. است.

حقیقی، موفقیت در این عرصه را مستلزم همراهی و همکاری جهادی و متعهدانه همه مدیران و کارکنان، متخصصان و مهندسان و کارگران و کارمندان صنعت برق دانست و گفت: تجربه تابستان سال ۱۴۰۱ نشان داد که با یک فعالیت جهادی و عملکردی متعهدانه با استفاده مطلوب از منابع انسانی و مدیر پاسخگو، موفقیت در دسترس است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس به برخی از تصمیمات اتخاذ شده در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل صنعت برق کشور، گفت: ۳۱ مورد از ۱۴۰ برنامه مطالعه شده برای گذر از پیک مصرف تابستان امسال نیز مربوط به اقدامات بخش مدیریت مصرف و تقاضا، ۱۳ مورد به اقدامات ستادی و همکاری بین‌بخشی مربوط است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار