استاندار سمنان از برگزاری بیش از ۱۳ هزار برنامه در حوزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: این میزان یک رکورد برای استان سمنان محسوب می‌شود.

 سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان بیان کرد: همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هستند.

وی از برگزاری بیش از ۱۳ هزار برنامه در حوزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: این میزان یک رکورد مبارک و ارزشمند برای استان سمنان محسوب می‌شود.

استاندار سمنان گفت: پارک موزه دفاع مقدس استان به یک مرکز فرهنگی و مذهبی تبدیل شده است، اما باید به این مسئله توجه شود که بروز رسانی مجموعه الزاماً مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی همچنین بیان کرد: جانمایی پارک موزه دفاع مقدس استان به گونه‌ای است که در مسیر تردد دانشجویان و نسل جوانان قرار گرفته و بی تردید این موضوع موجب جلب توجه این قشر به فرهنگ دفاع مقدس و شهادت خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا بمنظور معرفی بیشتر پارک موزه و مرجعیت برنامه‌های فرهنگی، نسبت به میزبانی سایر برنامه‌های عمومی دستگاه‌ها حتی برنامه‌های خارج از مقوله دفاع مقدس؛ در این مجموعه اقدام کرد، افزود: مسئولان پارک موزه دفاع مقدس تلاش خود را در راستای مستند سازی برنامه‌ها و تولید محتوا برای نسل جوان به کار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.