مشکل بزرگترین بدهی تاریخ استقلال با ضمانت وزیر ورزش حل شد

تسویه حساب با طلبکاران باشگاه استقلال قرار است به زودی و به صورت کامل انجام شود.

 سرانجام با پیگیری‌های مدیریت باشگاه استقلال و حجت کریمی سرپرست این باشگاه، مشکل بدهی‌های خارجی حل شد تا آبی‌ها نگرانی بابت تنبیهات و جرائم فیفا مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی یا کسر امتیاز نداشته باشند.

حمیدسجادی وزیر ورزش و جوانان کشورمان، امروز در جلسه هیات دولت ضمن مطرح کردن مشکلات استقلال، اقدامات لازم برای ارسال نامه پرداخت تسهیلات به بانک را انجام داد.

به این ترتیب با ضمانت وزیر ورزش و امضای وزیر اقتصاد و دارایی، مشکل تسویه ۴ بدهی استقلال شامل استراماچونی، پادووانی، باشگاه الاهلی و همچنین سیداحمد موسوی برطرف شد.

پس از ارسال این نامه به بانک نیز بلافاصله اقدامات لازم برای واریز به شماره حساب‌های طلبکاران و ارسال حواله شروع شد که به نظر می‌رسد طی ۲۴ ساعت آینده این اقدام به صورت کامل عملی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
از جیب بیت المال@!!@@@؟؟؟؟؟
بترسید از عذاب الهی و خودتونو به ۸۰ملیون نفر مدیون نکنید
تاوان مدیران فاسد رو که ملت نباید بدهند
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۱:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
برای حل مشکل یک باشگاه از جیب دولت و ضمانت دولت فوری پول جور شد و پرداخت شد .....اما هزاران مشکل دیگه مانند فرهنگیان و طلب آنان بابت رتبه بندی و حق التدریس ها را با هزار ترفند و کلک سر همه کلاه گشاد گذاشتن و یه مبلغی برای بستن دهان فرهنگیان دادن ان را هم با هزاران منت ... اگر ندارید واقعان برای همه نداشته باشید ...این همه فرهنگی بدبختی کشیدند و اینطور با انها برخورد کردید اما یه باشگاه ورزشی را فوری حمایت و جل مشکل کردید ..... خدا جای حق نشسته ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
آقای سجادی قبل از حذف استقلال کجا بود
آخرین اخبار