معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای طرح روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه تهران- کرج- قزوین خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۹۸ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

حمید پرورشی از اجرای طرح روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه تهران- کرج- قزوین خبر داد و گفت: این طرح در قالب سه قرارداد اجرایی خواهد شد.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها در باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج- قزوین به طول ۲۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

پرورشی بیان کرد: طرح دوم با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان به طول ۱۵ کیلومتر در باند شمالی و پنج کیلومتر در باند جنوبی اجرا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه سومین پروژه نیز در آزادراه کرج- قزوین از محدوده شرکت ماموت آغاز و به طول ۱۰ کیلومتر ادامه دارد، گفت: برای اجرای این طرح ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه از اجرای طرح روکش آسفالت جاده مخصوص به طول هشت کیلومتر خبر داد و گفت: روکش آسفالت این محور جز تعهدات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز نبود اما با پیگیری این اداره‌کل و به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران جاده‌ای، مبلغ ۴۴ میلیارد تومان به روکش آسفالت این محور اختصاص دادیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.