نماینده ولی فقیه در حج و زیارت گفت: اعزام نیرو به حج ماموریتی است که کارگزار اعزامی باید برای به عهده گرفتن چند مسئولیت آمادگی داشته باشد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در حج و زیارت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به کاهش ۲۲ درصدی نیرو‌های اعزامی بعثه به حج پیش رو نسبت به حج سال ۱۳۹۸، معاونین و معاونت‌ها باید نسبت به بازخوانی برنامه‌ها و ماموریت‌های واحد‌های مختلف در حج ۱۴۰۲ اقدام کنند.

وی با اشاره به فرصت یک ماهه باقیمانده تا عملیات اعزام به سرزمین وحی اظهار کرد: برنامه‌ها باید به‌روزتر و روان‌تر دنبال شود و با توجه به شرایط موجود طرح‌ها و روایت‌های مختلف در دستورکار واحد‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب به هوشمندی پیامبر اکرم (ص) در خصوص تعیین چند فرمانده برای سپاه درجنگ موته با توجه به دوری راه اشاره کرد و گفت: همگان باید تدبیر کنند که با استفاده از نیرو‌های کلیدی به سرعت خدمات مطلوب به زائران ارائه شود.

وی همچنین در خصوص اهمیت آموزش، تربیت و کادرسازی تصریح کرد: اعزام نیرو به حج ماموریتی است که کارگزار اعزامی باید بتوانند وظایف محوله را انجام دهند و برای به عهده گرفتن چند مسئولیت آمادگی داشته باشد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب گفت: سرمایه‌گذاری برای پرورش و تربیت استعداد‌ها و نیرو‌های توانمند ضروری است و موجب نشاط و علاقمندی برای کسب آمادگی‌های بیشتر در نیرو‌های مجموعه خواهد شد.

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 1402
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
طرح بسیار خوبیه
آخرین اخبار