مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی و ورزشی این استان اختصاص یافت.

 سید آرش قیاسیان   مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: باتوجه به اختصاص این اعتبارات، تکمیل ۵۲ پروژه عمرانی و ورزشی نیمه تمام استان در دستور کار قرار دارد.

او  گفت: این اعتبار امسال با مساعدت وزیر ورزش و جوانان به هیات‌های ورزشی در فصل پنجم اعتبارات و با توجه به ظرفیت‌ها و پیشنهادات این هیات‌ها جهت برگزاری میزبانی‌ها، تزریق خواهد شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به برگزاری ۴۸۲ برنامه فرهنگی و ورزشی در سال گذشته ادامه داد: مسابقات اسکی آلپاین، جودو و فیتنس چلنج با همکاری بین بخشی در لرستان برگزار شد که امیدو می‌رود این همکاری توسط هیات‌های ورزشی در سال جدید ادامه داشته باشد.

قیاسیان با اشاره به میزبانی لرستان از سه رویداد ورزشی در اردیبهشت ماه امسال تصریح کرد: همچنین مدال حجاب توسط ورزش وجوانان لرستان براساس نگاه مذهبی، ریشه‌ای و ملی اسلامی برای افرادی که به موضوع حجاب لبیک می‌گویند طراحی شده است.

او  با اشاره به برگزاری بازی‌های آسیایی پیش رو بیان کرد: چندین قهرمان از لرستان شانس حضور در این مسابقات را دارند که امیدواریم با کسب سهمیه در بازی‌های آسیایی و جهانی موجب نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به استان شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.