با هدف کاهش ترافیک در آرامستان سنندج در آخرین پنج شنبه ماه رمضان، درب های آرامستان بسته می شود و جابجایی شهروندان در این روز در داخل محوطه رایگان خواهد بود.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج  اظهار کرد: در راستای رفاه حال و خدمات رسانی شایسته به شهروندان تمام کارکنان این سازمان در روزهای پایانی ماه رمضان در آماده باش کامل هستند.

شاهرخ فاتحی اضافه کرد: ایجاد ترافیک در داخل محوطه آرامستان از مشکلاتی بود که به دلیل ازدحام شهروندان در آرامستان بهشت محمدی وجود داشت در همین راستا همانند سنوات گذشته و با هدف ایجاد نظم و کاهش ترافیک درب‌های ورودی آرامستان بهشت محمدی از دقایق اولیه روز پنجشنبه هفته جاری بسته خواهد شد و خودروهای شخصی اجازه ورود به داخل محموطه آرامستان را ندارند.

او عنوان کرد: با همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ۳۰ دستگاه تاکسی جهت جابجایی رایگان شهروندان به ویژه افراد سالخورده از ساعت ۱۳ تا ۱۷ عصر روز ۳۱ فروردین جاری در خدمت شهروندان خواهد بود.

فاتحی گفت: با هدف میزبانی شایسته از زیارت کنندگان اهل قبور تمامی محوطه آرامستان بهشت محمدی رفت و روب و نظافت کامل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.