فرماندار دشت آزادگان با اشاره به نزاع و درگیری بین ۲ طایفه در شهر سوسنگرد طی یکماه گذشته گفت: با پادرمیانی بزرگان و ریش‌سفیدان صلح و سازی در منطقه برقرار است.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در خصوص درگیری بین ۲ طایفه در این شهرستان ضمن رد برخی اخبار مبنی بر کشته شدن چهار نفر در نزاع‌های صورت گرفته گفت: یک ماه گذشته بین ۲ طایفه در شهر سوسنگرد به دلایل خانوادگی، درگیری و نزاعی رخ داد که بر اثر این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

او افزود: برای جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر این درگیری و به منظور ایجاد آرامش در منطقه با رایزنی که با بزرگان این شهرستان انجام شد؛ نشست‌هایی حل اختلاف برگزار و در نهایت صلح و آرامش بین ۲ طایفه ایجاد شد.

فرماندار دشت آزادگان گفت: همچنین در این جریان، یک مسیر قانونی برای برخورد با مخلان آرامش شهرستان طی شد که در این راستا هفت نفر از ۲ طایفه که در نظم عمومی اختلال ایجاد کرده بودند بازداشت شدند.

به گفته آقای سیلاوی،   در حال حاضر با رضایت ۲ طایفه آرامش بین آن‌ها و در منطقه برقرار است که همواره از همکاری بزرگان و شیوخ منطقه قدردانی می‌شود.

او گفت:  طبق مصوبه شورای تامین شهرستان از هر گونه تحرک که باعث بر هم زدن آرامش و نظم جامعه شود و باعث رعب و وحشت در بین مردم گردد جلوگیری و با افراد خاطی نیز برخورد قانونی می‌شود.

شهرستان دشت آزادگان با داشتن بیش از ۲۶۰ هزار نفر جمعیت و با مرکزیت شهر سوسنگرد در غرب خوزستان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.